Ny vecka då .

Nu och 5 veckor framåt är det tänkt att jossan ska bo här i läögenheten med mig, kommer nog bli spännande, men jag tror det kommer gå fint :)
Idag hade vi 26 från kommunfullmäktige som skulle äta, jag och Malin va de enda i servisen men det gick ju hur smidigt som helst ! :) Skönt !
Annars så jobbar jag kväll imorgon, men det tror jag inte blir något större problem, men vi får väl se .

Jag ska göra ett "efter nyårslöfte" som jag ska fösöka hålla, . .
Jag ska prata mindre om oviktiga saker, tex, säga ut högt att jag måste köpa mjölk idag . ? eller berätta saker om och om igen, eller något sånt . Jag ska då försöka .
Men ja lär inte lyckas, jag pladdrar nå så djuriskt ! usch . .

Snart blir de hem till min Pipis ! :) Jag känner att jag inte vill missa nått som händer nu, hon går väl nu till helgen då ja kommer hem, det skulle vara likt henne, bara börja trava på för att visa mig :)
Mitt lilla mysssss ! :)


Nu ska ja och jossan göra lite mat tror ja :)
Sovmorgon imorgon ! :)
Men vi hajres ! ;)
Hooooj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0