Ja, idag är de onsdag

Ja, jag har inte skrivit på några dagar nu men .. sånt som händer :)

I söndags skjutsade jag Tina och Patric till skeå, dom skulle storhandla, de va ganska kul faktiskt och jag hade jätte trevligt :)
Måndag va de drama och lekar i kyrkan, kom bara 3 deltagare men de va jättekul ändå :) Sen på kvällen åkte jag till Rökå för Erik fyllde år så då va ja och gratta han :) Grattis grattis !
Tisdag, de va igår .. Man borde ju minnas va man gjorde igår, jo ! Jag, Lina och Nadja va till stan och shoppade lite, jag kom hem med ett par jeans, som är nå slags haremsbyxor eller nått, skrevet är då nästan vi knäna.
Så förlåt Jessica Marklund då jag sa att såna byxor va skitfula och du hade på dig ett par, jag har ändrat mig :]
Annars köpte jag hårfärg till Madde och sen så följde jag bara Lina och Pipis som va dödstrött, men det blev då en lyckad dag :)

Idag har jag varit till kvarnåsen och hjälpt Jim med lite dekoratiner inför scout på måndag :) Det blev jätte bra och jag tror de kommer bli kul för som små liven på måndag :)
Annars ska jag va barnvakt i typ en timma vid ett till Nadja, sen ska jag till Tina och vi ska nog baka ! :) MUUUMS!

Nu ska jag fördriva tiden på bästa möjliga sätt :]  Hejdå !


Kommentarer
Postat av: tinajacobsson

det blev en mycket god kaka :D <3

2009-10-28 @ 21:54:46
URL: http://tinajaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0