Torsdag

Att något kilo ska betyda så mycke, det betyder att jag vägde mig idag, vilken fasa, så idag är det jag och min Orbitec (eller hur det stavas) som umgås, har tränat på högsta nivån och jag är helt slut, men jag ska bara skriva lite här och sen fortsätta . :)

Igår va jag hos Lina, hennes kompis Isse har kommit hem från USA och hon tog med din pojkvän och hälsade på :) Det va nice, att höra hur hon har haft det :)

Annars så tror jag att jag skulle vara med Erika senare idagm hon skulle jobba först så vi får se :)

Idag blir de ingen bild, men kommentera gärna ändå ! :)

Madde, hjälp mig med min design tack <3


Kommentarer
Postat av: Ina

Madde var tydligen i min del av världen idag :O

2009-10-22 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0