Söndag 11/4

Ja, igår  . .

Lina bestämde sig för att följa mig och det jättekul, vi hade sånadär pratstunder som aldrig förr :)
Även om vi blev iprincip attackerade av en tjej som tydligen verkligen brydde sig om miljön.
Visst är det bra att man bryr sig men enligt mig är det upp till var och en, man behöver inte kasta ur sig spydiga kommentarer.
Så efter det åkte jag och Lina för att köpa hambugare på X-Krysset i protest, det va otroligt gott, godare än jag minns :)

Annars var väl kvällen okej, fick träffa Jenny lite, det va efterlängtat.
Jag har fler frågeteckan i mitt huvud nu men dom löser väl upp sig efter en tids tänkande.

Blev en tidigkväll .



Idag har jag inte gjort så mycke alls, varit till kyrkan en stund, Erika va där, mycke kul att träffa henne igen :)
Nu ska jag hitta på något att göra .

Snart fyller Ina år, det betyder att då kanske hon kommer hem till mig . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0