Söndag 14/2 Alla <3-ns dag !

Glad alla <3-ns dag ! :)


Jag har hunnit vara i Risliden och jobba lite, tjänade pengar och så :)
Igår va det skotervisning i kvarnåsen så jag for dit och umgicks med Hanna och Åke ett tag, mycket trevligt :)
Sen va jag och serverade mat till massa människor i kyrkan och även där blev jag påmind om att jag inte kommer träffa Ina på typ 2 veckor om inte mer. Men det börjar kännas som en vana. En dålig vana.

Till veckan känns det som en såndär vecka man egentligen vill sova över.
Jag ska jobba måndag, känns ju egentligen kul :) Tisdag och Onsdag hos Lena. :) Torsdag ska jag till Nolia med massa andra arbetslösa, dock vet jag ingen annan än jag som ska dit :S Fredag Lena :)
Lördag, jobba i Risliden :)

Idag har jag och mamma klippt varandras hår och sen gick vi en promenad i det fina vädret :)
Har just sett klart Babe på tv och nu ska jag väl återvända till soffan :)
Ha det så bra !

Kommentarer
Postat av: Ina

SKA DU TILL NOLIA PÅ TORSDAG?!!!!!! JAG MED JU!!!!! ATT VI DÅ SKA SES!!!!!!!! JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-14 @ 19:39:49
URL: http://entracte.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag såg också BABE! :D

2010-02-16 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0