Fredag

Ja, nu är det helg, tiden går så himla fort.
Men ja, jag har längtat lite efter denhär helgen :)

Ja, vad ska jag hitta på ikväll, ska kanske fråga Madde om vi ska spela Cluedo, såg att hon hade det i Kvarnåsen.
Men om hon inte vill så ska jag nog bara ligga framför tvn :)
Eller så åker jag till Nadja och Lina :)

Eller jag ska ju följa mamma och göra ladugården, vi har fått 2 lamm :) så man kanske skulle gosa lite med dom :)

Igår va jag hos Lissan som fyllde 20 :) Grattis igen!
Sen va vi och bada på badhuset och där träffade jag dina småsyskon Jenny ;) Dom va så goa och glada :)
* Jag hoppas att du läser nu Jenny, för annars verkar jag lite tokig XD *

Jag saknar min Inis Kaninis.
Hon har varit borta i evigheter nu . <3

Nu ska jag bjuda på min favvobild :)

Lite skitig tröja men dethär är min favvobild för tillfället :)
Den får min verkligen att vilja mysa och goa med lilltrollet :)
Visst blir man glad ? :)

Nu ska jag se om jag får mig någon mat snart :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, ja, bada är ju en syssla de trivs med!



Hoppas du har det bra!:)

2010-01-15 @ 16:52:27
Postat av: Ina

Jag saknar dig också, oooooändligt.

Nästa helg, då, smäller de.

2010-01-15 @ 20:43:11
URL: http://entracte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0