Söndag 18/7

Jag skriver bara på söndagar för det är då jag har tid.
Jag jobbar hela tiden, det är ingens fel, bara mitt.

Jag skyller det inte på någon men jag har inte sett skymten av någon på jättelänge, har bara avrit hemma och väntat på att världen ska höra av sig, för jag brukar annars vara den som gör det, men jag tänkte vänta med det den här gången.
Jag förstår det, jag är alltid trött och slut, hinner aldrig göra något, och om någon vill hitta på något är det efter min lässningstid. Attans.
Jag förstår dom som har familj som äntligen kommit hem, det är inget jag säger emot, det är förståligt.
Jag förstår dom som hittat en ny kärlek att spendera all ledig tid med, det måste vara underbart.
Jag förstår dom som är långt borta hos sin kärlek och bara får vara, bara får ta ett friskt andetag.
Jag förstår dom som jobbar och sliter för jag känner mig så själv.

Idag blir det att åka till min mormor och hälsa på henne på lassa. Hon fick en hjärnblödning i torsdags, hoppas hon kämpar på, men det låter på doktorerna som om hon ska klara sig fint, och det hoppas jag.

Jag saknar


Jag saknar


Jag saknar
Liten M

Men jag förstår. <3

Kommentarer
Postat av: Tuldis

Kommer hem så snart jag kan :*

2010-07-19 @ 18:13:48
Postat av: Anonym

Kommer hem så snart jag kan :*

2010-07-19 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0