Dagarna går ju iaf . .

Jadu, jag är dålig på att skriva ser ja, men jag har ändå inte gjort nått viktigt som är värt att skriva .
Kört massa bil och haft jul med familjen .
Kommer nog bilder på min jul lite senare, när jag orkar ladda upp .

Lady Gaga - Pokerface ! ! ! ! ! ! ! !

Annars då?
Jag vill pierca tungan nu .
Jag är less .
Jag vill jobba .
Jag vill umgås med DIG ! ;)  hahaha

Btw så ringde pappa idag och sa:
Du, jag tänkte att om du betalar skatten och försäkringen så får du ha min bil, smart jag är va ?
- Vilket är det jag sagt hela tiden, man ja ska tänka på saken .

Nu ska ja göra iordning mat för våra gäster, jag är inte den enda som är på förfest med bandet, min mamma är också sån ! ;)
See ya ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0