17 November

Hej alla glada och ni andra !

Sitter just nu vid min nya dator och bara slappar, tänkte att jag skulle verkligen bevisa att jag har velat ha dehär så länge ! Jag har försökt ladda hem en film, men jag sög på det, antingen så kom de ingen text eller så ingen bild, så jag gav upp den ideén :)
Johan har förövrigt hjälpt mig med hur man laddar hem, han förklarade så gott han kunde men de är kanske inte så lätt att förklara för en utvecklingsstörd :) ?

Sugen på en till tatuering, har som tänkt på de mer idag än någonsin . jag vill, jag vill, jag vill ! :)

Längtar till då Lina och Nadja kommer, dom kanske ska komma och sova hos mig iveckan, för att en kompis till Lina är i Ske-å nu och till på måndag, och hon bor i Stockholm annars, så dom skulle hälsa på henne :)
Så då tänkte Lina att dom skulle sova hos mig så slapp Pipis åka så mycke bil . :)
Bra för min del ! ;)

Annars har jag haft en toppenfödelsedag faktiskt ! Riktigt nöjd, jag var beredd på de värsta så de blev ju helt underbart :) Datorn sammarbetade inte riktigt först, men nu som ni ser så funkar allt som det ska :)

På fredag äre fest för hela slanten så . . .
KURT, Stanna hemma, vars nu det är !
+ Jag är hur nöjd som helst att du ska flytta btw, då är jag tillbaka på ruta 1 :)
Jag vet inte vars du bor eller vad du gör, jag vet inte längre när du fyller år och de är så jävla skönt :)
Men om du nu går ut på fredag så ses vi juh ! ;) 

Jenny, jag är så glad för din skull ! :) <3
Mamma, jag älskar dig <3
Tack alla ni som medverkat på min födelsedag/kalashelg ! Den va helt klart de bästa på länge ! ;)

Nu ska jag surfa lite :)
See ya ! ;)


Kommentarer
Postat av: Kompis

Grattis, igen =) Förresten, varför kallar ni henne Pipis ?

2008-11-18 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0