5 november

Idag har Cilla inte åstakommit mycke alls, hon har varit på 1 lektion, skolkade från engelskan och satt och kika på körkortsteorin med elina .
Jag har köpt koder idag, hon på körskolan är ju tokig, hon sa att jag kan boka halken nu om jag vill och sen är de bara teorin det sitter i, sen kan jag köra upp . Jag blir rädd . Men jag köpte 2 koder och sen ska jag hem till mitt norsjö och göra dom så jag är säker på vad jag kan och inte .

Kurt, här kommer ännu ett brev till dig, som jag misstänker ingen gillar att jag skriver, men bryr jag mig ? NEJ !
Kurt, jag drömde om dig här om natten, fy fan vad du förföljer mig .
Satt just och tänkte på att jag även ska låssas eller jag vet ju inte ens om det är så men . . Jag ska iaf låssas att du har någon annan på gång, känns då bättre än att tro att jag har en chans . Om du hade varit jag hade fattat, men jag är ju utvecklingsstörd så jag är ju lite speciell :]
Nog om de !

Sitter nu och lyssnar på fall out boy och bara njuter av att jag mår ju ändå hyffsat bra, de kunde varit bättre men även sämre, jag känner att jag längtar till helgen och helgen efter det och speciellt helgen efter det :) Så krångligt jag gör de helt plötsligt :]
Nu sak jag läsa andra bloggar och kolla vad som händer på apa :)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0