Ännu en måndag snart avklarad .

I natt sov jag inte mycke, den jävlen bad ju om ursäkt så självklart va jag tvungen att ha dåligt samvete . Men jaja, han är inte prata mer med mig, dags att glömma och se framåt, olles på fredag igen då, men med Elina, som det ser ut nu iaf :]
Annars då? Jag kanner mig jävligt förbannad och vill bara krypa ner under täcket och låtsas att hela gårdagen inte fanns . Men jaja, nog om det .

Idag var jag och åt hos Elina och jg fik nån makaronköttffärsgrej , gottgott, tacktack :]
Vi satt och såg tv och Elina kan inte sluta kritisera att karlar kan böla . Men  de va ju lite fjantigt ja, men jag förstår dom, om han får ett nytt hus så blir man nog glad, eller ? Kanske likadant om man får en ny lägenhet ? jaja . . ..

Mamma och Sybil sitter och zappar på min tv, jag sitter och funderar på hur jag ska klara körkortet .
Bokad teorin och uppkörningen idag . Nu är det bara att göra bort det ! YEAH !

Nu ska jag kolla apa, . . .
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0