Det va nog fredag igår .

Igår var det alltså fredag och den va lyckad, fram tills jag inte fick som jag ville, så självklart blev Cilla förbannad .
Jag va på förfest hos elina och där var även jessica och petra lindgren, det va bland det roligaste jag varit med om . :)

På olles, (det blev inget station, vi var för snåla), så mötte jag massor av människorm jag är riktigt nöjd över vad som hände där, det va väl mer att på frasses trodde jag min känna en kille, men icke, den karln känner jag fan inte ! Hoppas han fattar det .
Då man har typ 2-4 personligeheter så fattar jag fan noll, men jag klarade mig hem ändå . Även om jag ville fly till MEXICO !
Jessica sov hos mig, vi redde som ut allt innan vi somna så det känns okej nu .

Jag är mest arg på min själv för att jag är som jag är .
Men det är gentligen inget jag kan styra, men jag kan styra att jag klagar och surar för ta mig fan allt .
Så jag ska inte klaga mer, inte idag iaf, denhär dagen startade ju nästan bra, fick bara ett sms där jag skulle förklara lite om gårdagen, sköjj att vakna till det, NOT !

** Käre gode Gud, låt min dag förgyllas av Nadjas närvaror !
Låt inget förstöra eller få mig att tänka på alla svin du skapat till världen !
AMEN
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0