:)

Tänkte att jag skulle uppdatera er som inte var på mitt födelsedagsfika vad jag fick :)
- Start kablar
- Bogseringslina
- "Lock oil"
- Rutskrapa
- Borste och skrapa
( Allt detta till bilen . )

- En dator :)
- Högtalare, sladdfri mus och tangentbord, + en skärm
- Guldring med mitt namn på insidan
- Jongleringsbollar
- Citatbok
- Tröja med eget designat tryck
- Deo, schampoo och balsam, + nessecär
- Riv burk ?
- Taco/paj fat ( tupperware grej )
- Mjukissockar
- Kakor och tårta i mängder ! ! !

Det va som de som jag fick, nöjd är jag då, men de känns ju lite tomt nu när de egentligen inte händer så mycke mer . men vi får väl se hur morgondagen blir .
See ya ! ;) Don´ wanna be ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0