Ja, . .

Att några sms och 1 telefonsamtal kan göra en så jävla arg, de visste ja juh, men att dom kan göra en så arg att man skakar . Usch . .
Att känna någonting för nån är inte lätt, och hur fan ska man kunna veta vad dom känner då dom inte ens törs prata med en , tönt .
Igår kändes det som om jag ville spöa karln och idag vill jag bara krypa ner under tecket och låtsas att jag drömde allt .
Jävligt moget alltså .
Men när jag tänker efter så angår de itne mig vem han umgås med, det qangår inte mig vet han ligger med, de har jag verkligen ingen makt över . Men visst får jag blir förbannad ändå ? Eller, ne, det får jag inte .

Men i övrigt så hade jag väl kul, men innerst inne så vet jag juh att alla som där sära smeknamnen inte kom från han, men jag visste inte att han kunde vara ett sånt svin, . .  Jag trodde väl bara bra saker om honom , men nu vet ja att han är speciell på sitt eget sätt .

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0