Jag är en människa full av överraskningar

I morse då jag vakna så kändes de som om jag hade drömt om att jag smsa inatt, så jag kände att jag va tvungen att kolla det . MEN SJÄLVKLART, då hade jag skrivit till Jessica :
- Om du kan på försöklova att vi inget vi vet ...
Förklara de smset snälla, för jag vet så inte vad jag mena . Sen så vakna ja mitt i natten av ett sms som de stog "va mena du nu ?" i, av Jessica då, och på de svara jag bara :
- Skit i det, syns imorgon !
Jag är verkligen snäll ? Eller ? HAHAHAHA !
Förlåt Jessica !

Annars så har dagen varit hyffsat bra, ska på station på fredag som det ser ut nu, ska nog bra kul !
Jag var på körskolan med elina idag också, fan vad less jag blir på att misslyckas ! Men ja ja . . .

Annars så är jag jävligt beredd på Kurt om jag någonsin skulle möta han, jävlar vad jag känner för att mörda någon verbalt, jävlar vilken fegis han är .
För att upplysa dig om en sak Kurt så var de inte du som ringde om du ni tror att du va så modig, du kanske slog nummret men de va inte dig jag prata med ! VILKEN MES ! Tillochmed jag kan bättre än så !


Nu ska ja kolla apa :]
PUSS !

Kommentarer
Postat av: Kompis

Haha, madde slåss i sömn, du skriv mess i sömn! vad kommer härnäst :D ?

2008-11-25 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0