Jag smäller av . . .

jag blir så j*vla less på dom som tror att dom vet saker dom egentligen inte har den blekaste om !
Dom som tror att dom vet mer om mig än vad dom gör .
Dom som tror att dom vet vad jag har för relationer till mina vänner och vem jag gillar och vem jag inte gillar .
Jag känner att jag gör just nu inget annat än att lgga i min säng och skrika i kudden, och den när kommentaren DET VA DROPPEN !
Jag är även j*vligt less på dom som driver med mig och dom somtror att dom vet hur det känns .
Även dom som tror att dom vet hur det känns, jag har känt mig FÖRBANNAD inte ledsen . . .


Jag längtar så j*vla mycke till imorgon så jag får verkligen smälla av på riktigt och sen skylla på att jag var full, för det är väl det man ska skylla på ? Tydligen . . ..


Jag va arg i lördags men just nu känner jag mig bara J*VLIGT LESS PÅ DOM SOM TROR ATT DOM VET, när dom inte gör det  !


Nu ska jag lägga mig och skrika i kudden en stund till, kanske det känns bättre sen . . . ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0