Måndag igen då . .

Hade sovamorgon idag, till 10.10 men ja sov till 8 då jag fick ett sms om när vi börja, gulligt .
Svenska , lunch, projekt och företagande, som blev till samhälls men ajja .
Annars har de som varit en tyst dag för mig .
Gick på stan med elina och jessica en stund, sen gick ja hem . .

Nu sitter ja i min fristad, på den plast där ingen kan se hur jag egentligen mår, här kan jag bara lägga mig i soffan och ruttna bort ,.
Jag kan inte säga det bättre än såhär, det gör ont i mig att jag vet inte vad jag håller på med . .

Jag är så jälva less på att vara jag . !

- Hej jag heter Cilla och är meningslös .
- Hej Cilla .

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur kan en människa som sprider så mycket glädje vara meningslös?

2008-11-03 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0