Måndag igen, vars tar tiden vägen ?

Under helgen har jag inte gjort mycke alls, bara klippt mig och hjälpt mamma i lagårdn .

Nu börjar som 18-årsdagen närma sig med stormsteg !
På lördag är de fika för familjen och på söndag för vännerna :] Längtar så jag spricker, alla gooa glada människor samlade på samma ställe , för mig skull :]

Idag på projekt och företagande sa Peter något som elina tyckte jag skulle skriva om, men jag minns inte va han sa ? Nått om att dom flyter på ... minns fan inte, pinsamt .

Iaf, vill shoppa nu, har fan inga fina tröjor jag kan ha, tråkigt värre !
Jag har tröjan jag vill ha i en bild i huvudet ! ;) Läcker eller vad ? :)

HALKEN PÅ ONSDAG !
Jag tror det kommer gå hur bra som helst, körlektion imorgon också, så då får jag väl höra vad som händer och så :)

Nu ska jag läsa andra bloggar och längta till fredag :]
Puus på er ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0