Min mamma är söt :]

När jag ringde till min mamma och sa att jag hade kört på E4:an idag så sa hon bara : Ja, det va väl ingen konst, du kör ju som en gud :] Söt eller vad ? :)

Halken imorgon då, lite spänd men jag vet att det kommer gå fint :) men att ni önskar mig lycka till skulle inte skada :)
Har även köpt 6 lektioner till, får se om jag behöver alla, men jag har då bokat upp alla dom lektionerna också :) jag är dukitg nu ! :)

Snart äre fredag och då får jag åka hem och se idol hos min syster, och prata om halken och diskutera mitt liv med isak, han sa föresten ihelgen att jag är den enda i min familj med skinn på näsan, som kan säga ifrån vill säga :) YEEAH ! :)

Ne, min dator har nått nårr helt cp för sig, jag ser inte vad jag har skrivit förän typ 2 minuter senare, så jag hoppas jag skriver rätt :) men ajja, nu ska jag gör annat ! ;)
See ya ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0