Nu har jag inte skrivit på någon dag .

Torsdag:
Elina va hos mig, vi gjorde kycklingsallad och det var inte bara vi som var sugen på den salladen utan en liten larv var även på besök ! USCH !
Hon berätta om sitt händelserika liv och jag bara satt och skratta åt henne, guuuu så kul ! Tack för de elina !

Fredag:
Jag va på skolan, kände att jag ville spöa skiten ur mollejäveln, men de räckte med att skrika . dumj*vel !
Åkte hem och senkom lissan och hämta mig för att vi skulle äta pizza, inte bra för mitt nya sunda liv .
Vi åkte sen hem till lina och isak och va där och såg idol och spela rockbvand till ungefär nu :)

JAG HAR BOKAT HALKEN ! :) onsdag borde alla vägar stängas av, för då är jag ute och härjar ! ;)

** Jag ser även att jag inte stavar speciellt bra, jag skrev i det tidigare inlägget om låssas, dum eller vad, det stavas ju låtsas :] Men då fick ni då gotta er åt det ! :)

Hoppas jenny vill umgås med mig imorgon ! ;)
Men nu ska jag förbereda mig för sängen tror ja :)
SOV GOTT ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0