Onsdag då .

Sitter just nu och fryser en aning, det va kallt att gå hem från elina, men tack för maten !
Annars så har hon terrat mig med att skicka ett sms som de ringer av ? och då är det privat nummer, jätte kul elina ! NOT ! ! !

Satt på körskolan efter skolan och snart har jag klarat B fasen, snart har jag körkort, men det är en stund kvar bara så ni vet ! :) Haha !
Vi va på tinget idag och fick se på ett fall som handlade om misshandel . Spännande .

Men jaha, det jobbigaste med att jag ska ut på fredag är att jag inte vet vad jag ska ha på mig ?
Något förslag ? :]
Men jag tror det kommer lösa sig, annars får jag väl låna nått av elina ? :]

Nu ska ja pilla naveln i solskenet !
:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0