Snart helg :)

Sitter i min nästan rena lägenhet, har bara dammsugat . men de får duga, for now .
Pappa och Lina va förbi nyss, dom satt bara och degade i min soffa, medans jag pratade på om hur halken gick, dom såg inte så brydda ut men :) jag vet att innerst inne bryr dom sig om de :)

Annars har inte mycke hänt idag, jag bakade Oxögon på konditorin :) Ja, du läste rätt, OXÖGON ! :)
Gick väl hyffsat på skeria :) ..

Försökte shoppa kläder med Elina idag, förlåt , men jag var för fet idag . Eller ja, kände väl egentligen inte för de . Men jag vill verkligen hitta nått tt ha den 21 , men ja, får ju som skylla mig själv om jag inte gör de .

Körlektion imorgon då, tidigt som tusan . SKÖNT ! :)
Sen äre skola hela dan, sen hem, ÄNTLIGEN !  Som jag har längtat efter denhär helgen . :)

Nu ska jag läsa bloggar som jag alltid gör :) :]
Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0