Tisdag alltså ?

Idag har jag och min klass, och många andra klasser varit på Luleå tekniska universitet och tittat runt, och jag säger tittat runt för lyssnade på någon föreläsning eller såg någon fin uppfinning gjorde då itne jag iaf . Eller nu ljuger jag, jag såg en hund som reagerar på rött . ? Spännande .
Annars så va jag på stan med elina, vi skulle köpa en present till hennes kompis barn, Rut :) Verkar vara en pigg liten tjej dedär, hon låtar då så på elina :)

Jag gick hem och insåg just för bara några sekunder sen, att jag inte har ätit middag :O Men jaja . . .

Nyss gjorde jag körkortskoden jag hade fått av körskolan, jag tyckte väl inte att jag gjorde mitt bästa men nu har jag gjort de iaf ! :) haha Inte direkt peppad på körkort men snart kanske jag blir det, vi får se .

Jag ska gå och dricka min yogurt :)
Pusspuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0