:]

Kom nyss hem från att ha sett bio med min pappa och maggan, GUUU så glad jag är för att han fråga om jag ville följa, jag känner verkligen att han bryr sig ! :)
Vi såg "Rallybrudar" och den var faktiskt jättebra :) skitkul :)  ! ! 
Tack pappa ! :)

Innadess så var Jenny här, vi åt inproviserad mat, mikromat alltså :) Sorry Jenny, jag hade andra planer egentligen ! :) Sorry ! :)

Idag har det varit en relativt bra dag, men jag ber om ursäkt till Elina som jag råkade slå, det va en reflex, Förlåt ! !

Nu sitter jag mest och väntar på att grey´s ska börja :)
Jag är så sugen på att se :) Har ni sett reklamen ? :O :)

Övningskörde idag med :) Det gick också bra :) Tackar som frågar :]  Men jajja, :)
Nu ska jag pyssla med annat :) :] 
Pusselipuss :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är blå :(









NOT :P



Tur du e svag :D

2008-10-15 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0