Fredag förståss ! :)

Vaknade sådär vid 6 snåret och klev upp, nästan glad som en lärka men inte fullt ! . .
Jag hade körlektion och den gick sådär, hon drog mycke i ratten idag men jag kände mig lite okoncentrerad, men de är bara att acca och gå vidare !

På skeria skulle jag göra veg. mat till kommande vecka, kul ? NOT !
Men jag bara tg receptet och började jobba :)

Vi jobbade på bra verkligen tycker jag !
Vi hade tagit golvet och allt då klockan va 12.10 :)
WE ARE ON FIRE ! :)  haha ! :)
Jag fick gå hem klockan  12.50 för att jag inte skulle missa den tidigare bussen, tack tack tack ! :)

Nu sitter jag på rate och bara chillar vid Mickes dator, Peder sitter mitt emot mig och jobar förbrilt, ser det ut som iaf ! :) känns lite dumt att jag sitter här och bloggar, men Isabelle sa att jag skulle "roa mig lite vid mickes dator " :)
Anna sa då jag kom att jag skulle ha vare här tidigare idag, och jag gissa varför ! ! ! ! ! ! WIIIIE ! :]
Men jag är livrädd och förvirrad på samma gång . . . .
Jag tog en kaka och rodnade lite smått och bara låssades som om jag egentligen itne fattade :)
Men nu ska jag kolle mer bloggar och sen ska jag nog gå och störa Anna lite :]
Haré fint ! :) Pusselipuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0