Lördag

Igår, alltså fredag så hade ja bad, de gick ju som det gick .
Åkte buss hem och väl hemma så åt vi tacos, TACK MAMMA !
Sen åkte jag med Isak hem till dom och sen kom lissan och johan dit, vi såg idol och i den långa pausen så spelade vi Rockband. Det va min fredagskväll, lyckad faktiskt .

Lördag idag då.
Steg upp sådär vid halv 8, åkte och gjorde lagården och åkte hem för att tvätta mig.
Sen åkte vi till Sikseleberg för att hämta Sybil, jag övningskörde.

Som ni fattar så är jag inte på det piggaste humöret, men de går över .


Lov veckan ser ut såhär:
- Söndag, lagåden på morgonen, stan och se bio på kvälln.
- Måndag, körlektion 14.45-15.45
- Tisdag, körlektion 07.15-09.20 , Sedan hemfärd.
- Onsdag, jobba på rate
- Torsdag, jobba på rate
- Fredag,(?)
- Lördag,(?)
- Söndag,(?)
Saker jag vill hinner med:
- Va med Jenny
- Läsa i körboken
- Se sex and the city
- SOVA

Undra vad jag ska hitta på ikväll, kanske bara ska vara hemma och slappa framför tvn för en gångsskull .
Vi får se, om ni vill hitta på nått, hör av er !
See ya !

Kommentarer
Postat av: Jenny

MEEEEEEEEEEEEH du skulle ju vara i stan nån gång sa du?

2008-10-25 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0