Torsdag idag alltså ?

Veckan har bara rasat förbi, jag hiinner inte med alls, .
Igår åt jag middag hos Matilda och Sebbe, spännande spännande, dom bråkade som om dom vore gifta :] Vi åt plättar med grädde och sylt :) MUMMA !
Dom gick med mig hem för att de är så mörkt ute nu för tiden ! :) Snällt av dom iaf ! :)

Idag vare konditori för hela slanten, spännande, jag gjorde chokladsnittar :) degen och tillochmed resultatet efter blev riktigt gott :) Annars lärde jag mig inget nytt direkt men kul va de :) Men Voukoo ska få stryk .

Annars så kom mamma sybil och alexander hit och åt, innandess va vi på stan och kolla glasögon till min mamma :) Vi åt köttbullar och makaroner :) Mums ! ;)

Imorgon äre bad alltså, längtar inte direkt men jag ska ändå va med, jag skiter i att alla får se min bristningar och sånt shiiit ! ;) haha  :) Efter det blire hem hem hem ! !
På tal om hem, de är ju lov sen, det glömde jag nästan bort :O :)
På lovet ska jag jobba på rate onsdag och torsdag, behöver verkligen pengar till körkortet ! :) Så då skulle jag få göra lite pappersjobb :) Tack ISABELL ! :)

Nu ska jag pilla örat :)
Kramis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0