YEAH ! I did it !

Idag körde jag min första körlektion på körskolan ! YEAH ! ! ! !
Imorogn har jag en till !
Hon sa att jag var riktigt duktig och jag känner verkligen hur nöjd jag är ! :)
Jag var väldigt nervös över att köra först men efter att jag klivit in på körskolan och sett May-Guns snälla ansikte så blev jag helt lugn :) Hon pratade på om små saker och helt plötsligt kan hon söga, Vänster och jag bara svänger och gör som hon säger, hon tyckte att det inte skulle bli något problem för mig att ta körkortet ;)  haha ! :)
JAG ÄR SÅ NÖJD !

Slutade förövrigt kvart över 2 idag, tusan så snabb vi är ! :)
Och jag smygraggade på en som jag gav mat, men sånt händer då man är på bra humör ! :)
++ jag och Elina har nu bestämt vad vårt projektarbete ska handla om, och jag vägrar ändra mig igen ! :) :]

Nu sitter jag och skriver i körhäftet som jag fått i läxa av May-Gun :)
Det ska jag nog också klara, är klar med siderna jag fick och jag har gjort lite extra ifall hon skulle fråga mig om det :) Jag känner mig verkligen peppad inför körkortet ! :) WIIIIE !

Men nu ska jag pilla naveln lite, det va som länge sen ;)  haha ! :) 
Haré ! :)

Kommentarer
Postat av: Kompis

Haha May-gun !? haha :]

2008-10-14 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0