Då va det torsdag igen .

Ja, så tiden går, snart har Jossan bott hos mig i 5 veckor :)
Idag hade jag en varmrätt, gick väldigt bra, lite stressigt men de är väl som de ska då :)
Annars så vet ja int riktigt va som annars har hänt i mitt liv .

Jag ska ringa och boka en tid för att pierca tungan .
Jag ska ringa och prata med vice hyresvärden om att få en stålpe till min bil, som iofs inte är klar förän nästa helg om ens det , men jag har en bil iaf . :)

Jag har försökt gå in skorna som ja hade tänkt ha imorgon, men jag tror jag tar dom andra, inte för att jag har ont, utan för att jag inte kan gå ? Men ja , de bestämmer jag väl imorgon !
Idag hämtade jag då ut skorna som jessica ska ha :) dom är så fina :)

Jag längtar till imorgon :) ändå nice ! vi ha skjuts och jag får va med ett trevligt gäng ! :) Härligt !

Men jag längtar efter min Pipis ! Hon kommer säkert ha grott 2 nya tänder medans jag är borta . Fy vad hon växer, hon kryper omkring och säger "mama" , "dada", "lilla" och massa sånt :) Hon är verkligen min ögonsten ! <3

Nu ska ja dunka musik och skutta runt som en galning medans jag är själv :)
Seee ya ! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men shit, var det mer än fem veckor sedan jag var hos dig? VARS HAR TIDEN FARIT?

2009-02-13 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0