Fredag

Idag va man ledig i från skolan och den dan spenderade jag med att skotta snö och vara med Pipis :)
Jag skrev ut några fina bilder och satte i ramar som ja ska ställa upp i lägenheten ! :)

Annars så har jag inte gjort så mycke mer alls .
Bara vare ledig . Kändes lite konstigt !

Men ja vill gratulera jenny till en som jag förstog, lyckad första körlektion ! :) Grattis ! :)

Imorgon blir det att fara och titta på bilen jag kanske ska köpa och sen till risliden för att jobba . :)
Ska nog bli skojj ! :)
Jag vill verkligen tjäna lite pengar !

Nja, nu ska ja väl läsa lite andra bloggar, apa funkar inte på denhär datorn !
Men jaja, jag tror jag överlever ! :)
Seeee ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0