Helgen då

Det va ju en långhelg och jag har bara varit med Lina och Pipis typ :)
Lördag blevdet att jobba i risliden, så de lät verkligen KLIRR i kassan . :]

Söndag blev de att jag, Lina, Pipis och Kaninis åkte till kvarnåsen för att se på skotrarna där, spännande NOT men ja va då där .
Annars så spela vi risk då vi kom hem och jag hatar verkligen att spela med både lina och isak, usch .
Men jaja,. jag överlevde de med .

På kvälln satt jag mamma och jonny och såg på beck och bara myste ;)

Imorgon kommer mamma med lite saker jag ska ha, för det va alltså omöjligt att jag skulle få med mig allt imorse ! Men ja :)

Ingen Jossan här, hon är hemma och tränar och kommer sen ikväll, så jag har lyxat till de med att äta kyckling i currysås :) MUMMA ! Så har jag tagit med Shrek den 3 så vi ska väl se den :) bara mysa iveckan tror ja :)

Funderar pöå att shoppa på onsdag, någon som är på ? :)

Nu ska ja pilla nått, . .
Seeee ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0