Min tur alltså .

Jag har praktik i veckan, dom tror säkert jag är helt blåst men de får va, man vet inte allt efter 2 dagar .

Igår morse så streg ja upp halv 6 för att sen fara till mormor och hjälpa mamma med ladugården . När vi väl kom dit stog mormor vid frysdörren i hallen med en käpp och tänkte klubba ner oss, för hon trodde de va tjuvar som kom in dundrandes och pratade med katten .Men men . . Vi överlevde den lilla attacken .

I morse så vaknade jag halv 5 av att jag blev helt blöt i ansiktet . ?
Det droppade alltså vatten från mitt tak, ner i min säng och de kunde jag som inte sova igenom .
Så lite halv dyster gick ja och tände lampan och såg att de läkt in massa vatten genom taket och väggen, så nu är de ju otroligt vackert i mitt rum, NOT !
Men ja överlever väl, Hans är här nu och ska försöka fixa det, tack o tack !

Nu ska ja sätt mig o köket och lösa lite korsord så jag hör om han faller ner från taket .
Seee ya !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0