Hahahaha !

Idag har jag haft praktik på Nordanås värdshus, det va ändå ganska kul men imorgon blir de tydligen en jobbig dag, jag ska vara i disken . . .Men jag kan leva med det, känner mig ändå itne så pigg på att laga massa mat . Men någon dag skulle tydligen PRO kören från norsjö komma, det tror jag blit kul :) morfar tror jag är med där, om inte så känner jag ju andra gammlingar :) thihi !

Matilda kom till mig idag, vi åt pytt i panna så det skulle bli mer plats i min frys, så jag faktiskt kan köpa mat jag gillar :)  hahaha ! Sen satt vi mest och prata och lyssna på musik, och ja ladda hem TWILIGHT ! :D DEN DU ! Men de är ganska dålig kvalla, men de kan jag leva med ! :)  thihihihihi ! :]

Annars då? :)
Jag har gjort något idag jag har velat länge och nu känns det lite som, "va fan va ja så spidad  på att göra detdär?", det va verkliegn inget märkvärdigt men :)  Det va fint Robin ! Skulle ha haft lite mer på väggarna men det duger ! :)

Imorgon blir det hem till matilda och äta våfflor :) HOPPAS DU KLARAR TEORIN MATILDA !
Men jaa, nu ska ja gotta mig åt att jag fått som jag velat och jag fick höra en kul grej från elina, hahaha ! Men ja, andra saker va ju inte någon höjdare direkt, :) men jaja !  Jag gillar elina ändå, det är ju dessutom synd om henne nu, hon är sjuk ! KRYA PÅ DIG !
Men nu ska ja gå ! :)
Hahahahhaa ! See ya !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Yeeah!! Våfflor FTW!! Tack cilla, jag hoppas också det går bra ^^

2009-01-12 @ 21:03:53
URL: http://chained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0