Jasså du .

Praktik idag igen, va mest i disken men ja ja, de ät skönt ibland de med . .
Annars då klarade matilda teorin, GRATTIS !
Så vi festade till det med att äta med jenny på subway ! :)  väldigt kul med maten och självklart sällskapet ! :)

Sitter nu och bara sitter mest, jag har så ont i knäna så det är inte sant, usch . . Men snart är de helg . .  Då ska ja bara . . .  Vänta nu, det är mammas helg, fan, då ska ja mata alla djuren hos mormor . fan . . . .
Men jaha, ja ska då bada !
Och va med Pipis :] Det lilla pyret är ju så stor nu ! :) Det är inte sant vad tiden går ! Hon blir som tokig då jag kliver in genom dörren hemma hos dom :) Guuuuuuu så jag älskar henne :] Mitt lilla pyre :]

Men jaadu, nu ska ja väl lata mig mer än vad jag brukar, tror jag ska ta mig några kex, om inte matilda slukade alla igår :O Men det tror/hoppas jag inte :)

Nu ska ja gå ! ;)
hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0