Känns fan som om klockan är typ 3 på natten . . .

Imorse började jag inte förän 10, men ja, inte va ja mindre trött för det .
Har gjort tårtor idag så jag kräks tårta ur öronen .  Usch .
Annars då slutade jag 18.30 och då va ja lagomt less på livet . .

Imorgon blir det hem, förmodligen för att skicka tillbaka kläderna för att dom kommer inte att passa men men  . . .

Jag har föresten inte tackat min lilla ordentligt.
Tack Ina Kallista Petronella Klingstedt för att du va där för mig i lördags, jag har inte klarat det utan dig !
Du anar inte hur mycke du betyder och jag hittar inga ord för att beskriva det, det enda jag kan komma på är,
JAG ÄLSKAR DIG LILLAN ! <3

Nu ska ja kanske packa ihop lite så ja är redo att åka hem imorgon .
Pappa fyller år i helgen och annars så händer inte ett piss ..
Nu drar jag .
See ya !

Kommentarer
Postat av: Inc

Thihi. Älskarej också, bigsiss <3

2009-01-15 @ 20:14:24
URL: http://www.cabaoo.com/blogg/inc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0