Oj !

Jag har inte skrivit på nästan en vecka, och de känns som om ja har massor att säga . Men ja, vi får väl se hur de går att skriva ner de :)

Nyår :
Den va helt okej, ska inte klaga .
Jag åt midda hos Inas moster och deras familj, alltså Inas och hennes mosters ;)
Sen skjutsa ja hennes kusin till norsjö och åkte sen omkring med Pipis i bilen i en evighet, sen hem och mata henne och hälsa på hos Johan Lindhal.
Skjutsade Pipis till min mamma och sen in till norsjö igen för att skjutsa hem Lina och Isak.
De va som de, men den va ändå helt okej !

I flera dagar har jag legat och sett på "sex and the city" och jag har börjat bli irriterad på Carrie i serien .
I 3 säsongen har hon värsta perfekta killen som är så magiska att man kan inte tro det.
Då går hon och ligger med sitt ex som är gift ! !  Det fattar jag inte, hon klagar på att män är svin och att de inte finns någon perfekt man, och då hon äntligen har en så kastar hon bort allt det ! USCH !
Men jag är ju inte dum, jag ska fortsätta se även om ja stör mig på den där lilla damen . Jag vet ju hur allt slutar så . .

Jag har även jobbat massor, känn egentligen itne som om jag gör annat, men de ska jag inte heller klaga över.
Jenny har det värre, hon jobbade mellandagarna helt själv, att du inte ringde vännen ! Så en stjärna till dig !
Jag har bara gjort sisådär 150 arbetsgivarintyg, om den siffran räcker . Usch så less jag är på det, så igår tog jag en break och hjälpte till mer fysiskt, vilket verkade löna sig :) Thihihi ! :)
Under gårdagen var jag även barnvakt samtidigt som jag jobbade, i´m on fire ! :) haha !
Men ja, ja lever ändå ett väldigt bra liv :)
Köpte nya skor idag, jag är inte mer sjuk än vanligt och jag är inte beroende av någon annan, egentligen ! :)

Nu tänkte ja att jag skulle kolla om någon har velat mig något på de 2 sidor jag är medlem på :)
Seee ya !

** Pipis, krya på dig snutt ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0