Onsdag

Idag har Cilla, Hanna, Lissan och Sanna vare i umeå och försökt shoppa :)
Jag och Sanna hade som mer tänkt pierca tungan men vi letade inte direkt efter ställen, vi gick till ett sen va vi bara på stan . Men de va okej ändå, har ändå haft hur kul som helst !
Men idag kändes ändå som om vi skulle ha härdat och vare på stan ett tag till . Men som sagt, det va helt okej !

Annars då?
- Jag längtar tills Jossan ska bo hos mig :]
- Jag har beställt nya kläder från ellos .
- Jag tänkte fråga Elina om hon ville umgås någon dag :]
- Jag ska jobba .

En sak jag har tänkt på att skriva idag är en liten lista på saker som jag gör som ingen annan vet om mig . Om det är möjligt . Här tror jag den kommer ! !
1 : Jag viker ihop tungan på mitten när jag lyssnar på musik eller bara sitter stilla .
2 : När jag ska sova måste minst en hand vara mot hjärtat .
3 : Jag har börjat bli irriterad på mig själv .

3 saker ni vet om mig, iaf några av er !
1 : Jag har ett temprament som heter DUGA !
2 : Jag sätter upp garden mot de flesta, utan anledning .
3 : Jag är rädd för mörker och skräkfilmer av alla slag .

Nu tänkte ja att du skulle skriva nått du vet om mig som du tror att jag inte vet, eller bara nått du vet :] De är som roligt att veta :) Men men .. .
Nu ska ja . . ..   Vetta fan va ja ska göra, men ja ska sluta skriva iaf .
!

Kommentarer
Postat av: Inc

de där med att när du sover måste minst en hand vara mot hjärtat, det visste faktiskt jag :D thihi.

Statuuuuuus ;)

2009-01-08 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0