Onsdag igen .

Imorse gjorde jag nått om jag inte trodde Cilla va kapabell till att göra, jag försov mig en hel timma, jag skulle ha börjat 8 men vaknade 8.52 och 9.09 va ja på praktken . J*vlar ! Men dom va inte alls arga eller nå, Anders som typ håller all koll på stället viskade bara i mitt öra:
- Jag försov mig också idag .
Alla där är så grymt trevliga :)
Jag har ju glömt att berätta om Max, han är en ganska gammal farbror som är hur charmig som helst :) Han är väl den enda som kommer ihåg mitt namn, alla andra kallar mig DU eller KICKAN. Men han säger Cilla :)
Det första han sa till mig va att han går på värdshuset ungefär som katta . :) Så söööt :) Han drar mest fötterna men är så uppiggande så det är inte sant :)

Borde städa .
Ser ut som fan själv har haft party .

Ska jag på traversen den 13 eller ska ja jobba på Reyn ?

Nu ska ja försköa ringa jossan, om du ser dehär innan vi pratat så ring :]
Pussssss ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0