Ojdå .

Jag skriver inte så ofta längre .

Men jag har varit på praktik och haft trummsjuka och varit ganska förkyld, men de börjar vända .

Ihelgen har jag inte gjort så mycke som jag egentligen skulle ha gjort, känner lite att jag slösat bort en hel helg men . . .
Fredag ja jag och en del av min klass i boliden och lagade 3 rätters lunch til ädreboendet skogsbacken eller nå sånt . Det va helt okej, va klarade oss då genom hela den dan .
På kvällen blev de att jag, jessca , elina och elna va hemma hos elinas pappa och spelade spel och sång tv,sen blevde en sväng på olles, nyktert för min del .
Sen skjutsade jag hem jessica .

Lördag kom mamma och vi va på stan och shoppade pyttelite, det blev nya skor ch lite snören och lim och sånt till mig :) TACK FÖR SKORNA MAMMA ! :) Älskar dig !
senså va jag md matilda resten av dan/kvällen opch hon övertalade mig att köra till norsjö typ 10 på kvällen, tokigt . Men gjort  .  Mn ja, då fick ja då sova hemma och bara känna lugnet innan stormen ! :)

Söndag,jaa, ..
jag och elina har varit effektiva hela dan känns det som, vi har gjort projektarbete och nu känner jag peppen igen, inte någon sorts ångest längre, men nu ska vi lägga på en rem !
Vi har sett på tv och hängt hennes tvätt och sen blev de en pizza för att "fira" lite att vi kommit igång och dels så va vi sugna :)

Nu ska ja invänta one tree hill och gossip girl och sen BECK ! :)
Sen äre skola imorgon !

p.s. Grattis elina som har blivit faster uder helgns gång !
Grattis till Jenny som fyller 18 imorgon ! :)
Pusspussss ! d.s.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskling, du måste ju blogga lite ;)annars vet vi ju inte vad du har för fuffens för dig :)

2009-04-12 @ 14:23:40
URL: http://chained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0