Ny kula .

Nu hade jag tänkt börja blogga igen, jag ska försöka börja om hade jag tänkt iaf.
Vad tror ni om de?

Ja, mitt liv har som inte förändrats så mycke sen sist jag skrev men . .

Pipis fyller 1 år den 20, fy så tiden går, minns som om det va igår jag höll henne för första gången, Mosters hjärta !
Men ja, de är väl bara att acceptera att hon ska också bli stor, även om det är svårt.

Idag äre måndag och pappa börjar bo hos mig, ska bli spännande :)
Så  . .
På onsdag åker jag och Lissan till Nyköping för att hon ska spela inför en skola hon har sökt till, Håller tummarna :)
Och det ska även bli första gången som jag flyger  . .
Nog är jag lite nervös men ja, det löser sig nog :)

Sen idag ska jag och Jessica och sola på Sun Tan :)
Jag hade ju som tänkt bli lite brun innan studenten :) Bra plan :)

Men nu ska jag jobba lite, Jossan sitter säkert och tjollrar på så någon av oss måste ju jobba :)
Hon fyller förövrigt 19 imorgon, GRATTIS ! :)

Nu ska jag sluta . .
See ya !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Strålande idé att börja om tycker jag!

2009-05-11 @ 14:47:26
Postat av: Kompis

Men du var riktigt duktig i flyget tyck ja =)

2009-05-16 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0