Resan då.

Tisdag kväll:
Jag va på en teater med en liten del av mig klass och såg "värst är de för dom värdelösa", den va riktigt bra ! Hon som spelade handikappad va hur duktig som helst, och visst, jag kan erkänna att det föll en tår ibland  . .
Ett stort + till den !

Onsdag:
Jag och Lissan åkte till umeå, sprang en tvärt på stan och sen mot flygplatsen. På flygplatsen såg vi "han som slängde OS-medaljen" :) Hahahaha

Jag hittade ett par skor. :)

Väl i stockolm rusade vi till t-centralen för att köpa billjetter till tåget mot Nyköping :) I Nyköping blev vi hämtade av Kicki som vi skulle bo hos. Hon bjöd på middag och sen va vi ganska så slut så vi gick och ja oss efter Grey´s :)

Torsdag, alias "The big day":

Vi klev upp och åkte in till stan, väntade i evigheter på att Lissan skulle sela på "slakthuset", mycket klyftigt namn måste jag säga :) Sen mötte vi en tjej som också sökte, hon hette Nina :)  13.40 blev det Lissan som skulle spela, hon va först ut :) Jag hörde ut genom väggarna att hon ägde rumpch n ag höre ett litet felspel sa jag högt ute i allrummet: - Nu skrattar hon :)

För så gör Lissan, då nått går lite fel men hon har kul ändå, då skrattar hon :) Goooood job girl ! You kicked assssss ! :)

Sen gick vi in till centrum och gick på stan till Emilia, hennes kusin, skulle hämta oss :) Sen blev det middag och sen sova :)

Även denna dag såg vi en kändis, han heter Per Andersson :) Lissan hade stenkoll på honom. :) Han är med i parlamentet och har rösten till Myggan, typ Lissans idol alltså :)

Fredag:

Hemresan började tidigt. 08,08 gick tåget från Nyköping :)
Vi fastnade på järnspåret med tåghet för att det hade hänt en olycka i Flemmingsberg och vi fick resa med buss in till t-centralen.

Lissan Va så stressad hela dan att vi satte oss på flygbussen en timma tidigare än tänkt, men som sagt Lissan, det är lugnt :) Utan den där extra timmen hade jag inte hunnit sova :) TACK ! :)

Innan dess gick vi i storstan och shoppade lite :) Jättekul men jag hade hur ont i fötterna som helst :) Hahahahaha

Vi flög hem och det kändes bra att komma hem, men jag ska ekänna att det va lite skönt att komma bort :) Nu är det slutspurten  ! ! ! ! ! :)

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder :) Här kommer dom ! :)

Här är Lissan lite nervös inför hennes spelnign :) en inte jag ! :)

Nervös kanske ? :)

Lissan tog några kort på våra skor :) Hahahaha :)

Mer bilder på pappersdraken.bilddagboken.se

 

Tack för att jag fick följa vännen ! :) PUSS ! :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, du ser ju stencool ut och lissan halvt ihjälstressad på bilden under!

Hoppas det gick bra för henne :)

2009-05-18 @ 20:25:56
Postat av: Kompis

Haha, måste skratta när jag ser bilden på mig och dej! Din nöjda min slår allt=) Du måste skicka bilderna! Tack för att du följde!!!

2009-05-19 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0