Torsdag 5/11

Idag ska jag fara och städa kyrkan, men innan det ska jag fara till Nadja, Isak ringde nämligen imorse och frågade om jag kunde hjälpa honom, hon har ett sånt grinigt humör nu och vi vet inte varför.
Så det duger itne med vemsomhelst, vemsomhelst kan inte mata, lägga isäng eller mysa, hon bara skriker, men endel personer är ju bättre än andra då :]
Så kanske hon får följa mig till kyrkan, hon ska ju ändå sova i bilen då :)

Ieftermidda ska jag och bada på badhuset med Signe och Jecca, ska bli kul :)
Eller vi ska väl mer simma men bada låter ju roligare :]

Igår klippte jag Lina, hon blev ganska nöjd, hon klippte till luggen själv, hon är som så kräsen :)
Ihelgen skulle jag nog klippa Ina, hon har blivit så långhårig, stackare ! :) tihihihi

Nu ska jag bege mig till Nadja :)
btw, Ina, ni ska nog ha Nadja, så då vet du det, Men som sagt, hon är grinig :) Ha så kul !

Kommentarer
Postat av: Ina

Tack, jag är astaggad. :P

Och jag ska ha så sjukt roligt.

2009-11-05 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0