Fredag

Jag sitter på jobbet, har just läst alla Aftonbladet dom hade här.
Meningen med idag va att jag skulle städa och förbereda inför "festen" ikväll, och det har jag gjort också ! Men nu måste jag sitta och vänta på posten som kanske kommer vid halv 3 eller kvart i, så jag får inte fara hem bara för att jag är klar med allt jag skulle . Suuuck .

Igår va jag barnvakt till Nadja tillsammans med Madde, Lissan och Ina. Eller Vi spelade rock band medans Nadja sov, det va väldigt avslappnade och jag vill gärna göra om det :)

Ikväll är de som sagt "fest" för firman, men de ska bara komma kring 20 stycken och äta och supa sig fulla och sen basta . Mamma ska på dans ikväll så de blir att äta här och sen fara vid 9 för att hon ska hinna, men de är okej, förra firmafesten blev jag nästan bortgift och jag fick höra att jag hette inte Cilla och jag hade ingen pappa . Så jag klarar mig utan att vara där hela kvällen :)

Signe ringde mig också, så jag ska höra av mig till henne sen så kanske vi sak hitta på nått ;) Kan ju bli kul !
Nu ska jag plocka ihop lite saker jag har spritt ut lite överallt är :)
Ha en trevlig helg om vi inte hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0