Bildbomb är det jag känner för.


Jonny, Lina och Cilla


Lillasyster <3 finns alltid för dig !

Det blev inte en lika stor och intressant bildbomb som jag hade tänkt mig.




Jag lyssnar på musik så hög att jag inte riktigt vet vad som händer runt om mig.
Men jag förstår ändå att jag inte är lätt att ha och göra med, att allt annat känns viktigare, jag förstår det.
Ibland känns det bara som om man gör allt man kan för att vara omtyckt och få en sorts reaktion av det hela.

Jag har slutat räkna med att det alltid finns någon där jag kan luta mig mot när det blåser.
Alla har sina liv, alla blir vuxna och jag stannar kvar i min bubbla och skriker på mig själv inombords och frågar vad som kan vara felet på mig.
Hur många gånger tror ni att jag tänkt tanken att jag är den enda i min krets som inte hittat någon som man pratar med hela nätterna, den som man håller hand med när man ser en bra film, självklart har jag tänkt tanken. Fler gånger än ni anar.

Jag försöker framstå som en stark person som säger vad hon tycker och hur det är, men så är det inte, jag säger inte allt jag tycker, jag håller igen om hur jag känner många gånger.


Undra när jag ska sprängas ut ur mitt skal. .



Fest på lördag, längtar efter min Jenny ! .

Kommentarer
Postat av: Jenny

BAMSEKRAM! Jag längtar jag med!

2010-04-08 @ 20:42:27
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com
Postat av: Ina

Åh, älskade storasyster.

Jag saknar dig så de värker i bröstet.

Jag finns alltid för dig, även om jag är

försvunnen ibland. Du är så viktig för mig.

Fast jag glömmer att säga det så mycket som jag borde.

Jag älskar dig.

2010-04-08 @ 21:27:03
URL: http://entracte.blogg.se/
Postat av: Kompis

Men du är ju Independent woman=) Du klarar att vara själv! Vi andra gnäller direkt vi förlorar den att hålla handen med!



Sen så finns alltid min hand, trots att jag håller i någon annans hand samtidigt. Men jag har ju två händer :]

2010-04-09 @ 11:28:36
Postat av: matilda

Varför blir du deppad då jag äntligen blir glad :/



Du är wonderful!

2010-04-09 @ 21:30:03
URL: http://saintnsinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0