Fredag 9/4

Ja, igår va det inte en toppendag direkt, kanske märktes på mitt skrivande.

Idag känns det väl också skit, men mindre skit.
Tack för alla kommentarer.
Jenny, du anar inte vad jag längtar efter dig .
Ina, jag förstår, jag vet, fick bara en ensamhets-moment igår. <3
"Kompis", jag vet att du finns, jag vet att du har två händer och ibland önskar jag att jag skulle våga ta tag i den.
Men jag gissar att jag inte vill visa mig svag.

Imorgon är det lördag, åh efterlängtade lördag. Jag har bestämt vad jag ska vara, på bokstaven F alltså.
Kommer nog bli bra, är bara nervös. Men jag har ju Jenny där.



Tanken slog mig att jag har svårt att visa endel av mina känslor och det gör att jag lägger dom på hög inom mig. Vilket visade igår, tillslut sprängs jag, bara tur att jag inte sprängdes på någon annan än mig själv.
Jag tror inte att jag kommer finna denna frid jag behöver förän jag fått ordning på vad jag vill göra resten av mitt liv, vad jag ska jobba med, vars jag ska bo eller så.
Men allt känns så långt bort just nu, men men . . .



Ikväll blir det att försöka vara snäll och glad med Madde och Erik, jag hoppas jag lyckas för deras skull.
Nu ska jag laga till mitt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0