Blev en snabb uppdatering .

Fick kommentarer direkt, det va inte väntat, men tack !

Maria, DU om någon är saknad, på flera sätt.
Ta hand om dig ! :)


Jag har suttit och sett reprisen av mammas pojkar och fick se finalen som jag missade, ganska så fel val man kan göra, men det va väl hjärtat som styrde och då är det ju egentligen itne fel någonstans.

Jag fick en fråga om vem Johan är.
Det är en av mina kompisar som "för tillfället" bor i Luleå för han pluggar där, och han är inte hem speciellt ofta men då han är hemma, och har tid för mig i sitt späckade schema så umgås han med mig :)
Kort och fin förklaring eller hur ? :)

Jenny, JAG SAKNAR DIG !
Usch, så man kan sakna någon . Det är groteskt .

Kommentarer
Postat av: Marran

naaw gullig du är.. nu blev jag glad :)

2010-01-10 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0