Måndag 18/1

Ja, andra gången jag börjar på detta.

Min dag startade ganska bra, ja va pigg då jag vakna och fick somvanligt ett glatyt välkomnande i Granliden :)
Vi var ute i blåsvädret och sen blev det lunch och vila :) mycket mysigt :)

Vi har även varit och tittat på traktorer och sett en lasta massa träd :) Tänk så fasinerade endel barn är :)

Sen här hemma har jag inte gjort så mycke, mat är väl det enda :)
Nadja och Lina har varit här och busat :)

Så jag och Nadja har sett Heffa, igen :)
Det är hennes favvofilm om jag så säger, vi ser den alltid då hon är här :) Minst 2 ggr också :)
Dom åkte nyss förövrigt :) Imorgon ska jag sit för att äta glass och fantomensås :) Ska nog bli mysigt :)

Ikväll ska jag skriva en grej till mamma som hon själv skulle ha gjort med dels är hon inte så snabb på att skriva och dels så har hon egentligen tid men hon har på sig sånt ändå.
Nu är hon och lämna några bottgrejjer och vem vet hur lång tide det kan ta, så det är lika bra att jag gör det :)

Snart är det lördag ! !
Jag längtar ! :)

Nu ska jag göra detdär dkrivgrejjen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0