Söndag 24/1

Först vill jag säga Grattis Lill´pastorn på fördelsedagen !
Och grattis Erika på Namnsdagen ! :)


Igår var det Pite havsbad, alltså äventyrsbadet som gällde.
Vi for en hel drös människor, tror vi va 16 stycken :) En salig blanding :)

Vi åkte massa och badade fran 11 till 3 :) Vi va ganska less då :)
Men jag hade då inte kunnat få en bättre dag ! :)

Vi åt mat och fika och umgicks :)
Den dagen ger jag ett MVG +++++ ! :)

Tack alla som va där ! :) <3


Ikväll blir det innebandy med dom stora grabbarna och Tulda ! :)
Längtar lite så jag får springa av mig ! :)

Kommentarer
Postat av: Ina

<3!

2010-01-24 @ 14:41:21
URL: http://entracte.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack Cilla för den roliga trippen :)<3

2010-01-26 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0