Söndagkväll 17/1

Ja, nu har ännu en helg passerat, helt okej helg :)
Fredag blev en lugn kväll, följde mamma för att göra ladugården och sen blev det som hem och sova :)

Lördag va jag och mamma igen och gjorde ladugården och sen fixade jag saker inför kvällen som jag tillbringade hos Lissan, hon hade sin 20-årsfest. Det va som bara hennes närmaste med respektive så vi va bara 7 totalt :) Men vi hade vädligt roligt, spelade rock band, twister och med andra ord :) mycket trevligt, Tack alla som medverkade ;)
Sen blev det hem för att sova i sin egen säng :) Alltid skönast :)

Söndag, alltså idag.
Jag va och hämtade alla spel från Lissan och sen åkte jag och Lina på scoutledarmöte :)
Så nu har vi ett bra planerat scout så jag tror att våren kommer bli super bra ! :)
Det blev även 3 rättersmiddag som Lill´pastorn bjöd på :) Väldigt uppskattat :)

Sen efter det va jag hos Lina ett tag, myste med Nadja och såg på "mamme muuu" vilket är Nalle puh :)
Nu är jag hemma och ska försöka duscha och sen sova, vi får se om jag lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0