Tisdag 26/1

Nu har jag halkat efter i skrivningen känner jag :)

I söndags var jag som sagt och spelade innebandy med stora elefanter och Tulda. :)
Ont i kroppen har jag efter det också, men det är "bra-ont" så det är okej :)

Igår va de starten på scout, mycket lyckat, slutade nästan i tid och det va lugnt och skönt, till viss del, man kan ju inte begära förmycke av barn :)

Idag har jag jobbat på Droppen och Fritids, spännande verkligen.
Men jag säger då det, om man ska jobba med barn sak man vara glad och pigg ! :) så då vet ni vad jag tycker om de !

Imorgon blir det en lugn dag hos Lena ;) Längtar lite :)

Nu ska jag mysa i soffan och hoppas på att jag slutar ha ont snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0